50 günlük olduk bugün uyumuyor yok dünden beri toplasan 5 saat uyudu doğdu doğalı böyle uyuyor tam beşiğine koyuyorum 2 dk sonra çığlık çığlığa gazı yok çünkü ıkınmıyor ayaklarını toplamıyor.emmesi güzel anlamıyorum neden böyle kolikde değil dedi doktorumuz bio gaz damlasını kullanıyoruz 🥺gücüm bitti tükendim hem psikolojik hem bedenen 😢