Anne8794 Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum sonrası içeride pıhtılaşmış kan birikintisi var dedi doktorum.Temizlemeye çalıştı olmadı. 3 günlük hap verdi onu kullandım. Böyle bir olay yaşayan varmı acaba?
Alyaask Anne8794 ben canım ayni durumdayim 3 gun hapta kullandim 7 mm e düştü cap 24 unde tekrar bakacak yok olmadiysa kürtajla temizlicez dedi korkuyorm insallah gerek kalmaz zaten sezeryan cok rezalet gecti psikolojik olarak çöktüm
Hande8978 Anne8794 benim olmuştu iğne ile kanı çekti dikiş bölgemden ama tamamını temizleyemeyince hepsini tekrar dikişim açılıp temizlediler bir daha tekrarlamadı