elifiii ya ellerine saglık böyle uzun uzun yazmıssın cok tesekkür ederm kuzum 🥰
Yani benim kızın yemek secme huyu yok aslında, genel olarak sevdiği yemek yok 😂
Denemediğim hiç bişey kalmadı. 9 saat kaynamıs ilikli kemik suları, ellerimle yaptıgım erişteler, tarhanalar, her öğün özene bezene yaptıgım yemekler, çorbalar, pastalar, börekler, çörekler.. Malesef hiç birini sevdiremedim. Uzun süre emzirmiyorum mesela emdiği için mi yemiyodur diye. Ama 12 saat emzirmediğim halde reddediyor. Hem de öyle böyle red değil, kendini yerlere atmalı, dişlerini sıkmaktan gıcırdatmalı, ağlamalı redlerden.
Ama ben ısrarla hazırlıyorum anne yüreği işte 😂 ama senin tarifleri denememiştim hiç onları da deneyeyim cok tesekkür ederm 🥰 büyüdükce değiştimi biraz yemesi