Aysegizem Selam anneler ✋🏻 bebeğimin burnundaki sümükleri çıkarmak için aspiratör kullanamıyorum yani burnuna sokuyorum aspiratörü çekiyorum da ama gelmiyor çok da zorlayamıyorum çünkü kıyamet kopuyor. Sizler bu sorunu nasıl çözüyorsunuz ?
BalKizimElisam Aysegizem bende zorlaniyodum ilk zamanlar. Deniz suyunu once damlatin sonra aspiratöru kullanin kolay gelecektir.(Icindeki yumusadigi icin)
Aysegizem BalKizimElisam serum fizyolojik kullanıyorum hatta ilk zamanlar anne sütü damlatıyordum burnuna ama burnuna sokarken o kadar direniyor ki kıpkırmızı oluyo kafasını tutmaya çalışsam bile bana engel oluyor ben de yapamıyorum 😔