minnosanne1 Merhaba anneler oğlum yarım saat önce uyandı sesi geldi hemen odaya gittim bebeğim diye sessize. Yatağından aldım yavaşça ve tam emzirecekken oğlum çığlık attı çok korktu ne yapacağımı şaşırdım.neden böyle oldu ne olur birşey deyin. Ben çok korktum. 14 aylık yavrum. Şimdi uyuyor ama ilk defa böyle birşey başıma geldi.
H2010 minnosanne1 bi şeyden korkmuş olabilir bebeğinizi yatırırken hep bismillah diyip yatırın ve bol bol okuyun inşallah rahatlatır ☺️
Gamzeli2206 minnosanne1 benim bebeğimde öyle oluyor yanında birini arıyor heralde bizimle yatınca az öyle oluyor
minnosanne1 Mom078 çok korktum 😔 ilkdefa olunca bu sıra zaten çok huysuz gece çok uyumuyoruz çok sık kalkıyoruz. Teşekürler.🌺
minnosanne1 H2010 çok teşekkür ederim genelde çok dikkat ediyorum yatağında duası da var ama korktu sanırım dış sancısı da var. 🌺
minnosanne1 kadirefemmom muhtemelen canım ilk defa yaşadığım bir durum olunca hemen bizde okuduk yatırdık ama ömrümden ömür gitti.😔
Tuba minnosanne1 Benim oğlum diş çıkardığı dönem böyle geceleri birden çığlık atıp ağlıyordu, belki sizde de aynısı olmuştur🥴
minnosanne1 Tuba öyle mi bu sıra gece sık sık ağlıyor huysuz dış çıkarıyor sürekli eli ağzında. Ama hiç böyle bir durum ile karşılaşmadım. Netten baktım saçma sapan şeyler yazıyordu. Bizde siz annelere sormak istedim. Yatakta oturur vaziyette idi kucağıma alınca birden bire anlık çığlık attı 😔😔babası sakinlestirdi
Tuba minnosanne1 bir sürü sebebi olabilir, arada sıra öyle durduk yere çığlık veya ağlamalar oluyor, önemli olan sizin ona güvende olduğunu hissettirmeniz, sakinleştirmeniz😊 sabah damağına da bi bakın, diş geliyor mu diye
susiron minnosanne1. Diş zamanı oluyor bizdede aklınıza türlü seyler getirip sıkmayın canımızı .Ya diştir yada korkmustır rüyasında