Gllshdmr_23 Özellikle sezeryan olan anneler adet düzensizliğiniz olduysa en fazla kaç gün sürdü acaba 10 aydir doğum yaptım hala düzensizlik yaşıyorum sürekli her ay hamileliğim korkusu yaşıyorum korunmalı iliski yaşadığımız halde bu durum beni çok etkiliyor
kadirefemmom Gllshdmr_23 bende doğum yapalı 6 ay oldu hala düzensiz spiral taktırdım bide onunda etkisi vardır sanırım ama çok sıkıcı 😬
saripapatyam2 Gllshdmr_23 2.5 sene oldu hala düzensiz. Bi ara Doğum kontrol hapı kullandım hap sayesinde düzenliydi . Ara verdim hapa yine düzensiz🤦🏼♀️ Bazen erken bazen geç oluyor.. doktorada gittim hiç bi sıkıntı yok neden oluyor böyle anlamıyorum
Gllshdmr_23 saripapatyam2 bayağı uzun olmuş sizin sorun yok çok şükür ama bizim için can sıkıntı oldum olmadım diye düşünmek