izmir3535 bizimde çok sakin bebekti. Ertesi günü alıştı cnm. Akşam bile uyudu. Kucakta gezme isteği arttı tabi. Bizim en büyük sıkıntı bacaklarını hareket ettiremediği için gaz problemi. Uyanıkken emmiyor artık:( hemen gazlaniyor biberon vermek zorunda kalıyoruz. Umarım siz yasamazsınız meme reddi. Bu arada bizim bi bacak 65 diğeri 47 alfa.