sevdanurrrrr Kızım dün aşı oldu ağızdan damla ve iki bacağından sag bacagı şişmiş sertleşmiş ve haerekt ettiğinde aglıyor başına geln varmi
melasya sevdanurrrrr evet normal sismesi kizarmasi 1,5yas asisi bizdede ole yapmisti ates de yapmisti 39 derece . bikac gune gecer
melasya sevdanurrrrr evet bacagida agrir parmak ucu yururdu oglum asi oldugu ayagiyla .gecmis olsun ihlamur verin bol bol sivi besleyin toparlar soguk almistir
sevdanurrrrr melasya hastaneye götürdüm ilaçlar verildi atesi bi inip bi çıkıyor cok huysuz😔 grip bi yandan aşi bi yandan maf oldu yavrum
melasya sevdanurrrrr asi olmadan once muayene ettirseydiniz keske.asi karma zaten ates yapma ihtimali agizdan verilen asi yuzunden.ates dusurucu agri kesici ile en kisa surede atlatirsiniz ins
sevdanurrrrr Deletedmom4440 evdekiler gripti onun grip olduğunu tahmin edemedim aşıyı oldu ertesi gün grip oldu