Ygmrkrhn oğlum 5bucuk aylık ve alt iki disi cikdi erken çıkarttı diye düşünüyorum sizzce sizin çocuklar nezamanan çıkarttı.
Gamzeli2206 Ygmrkrhn 3 ayllikken dis çıkaran bebisler var biraz genetik biraz bunye meselesi biz 9. Ay da çıkardık mesela
zayce35- ozgelin benim oğlumda öyle 11 aylık hiç dişi yok, kabarıklık beyazlaşma bile yok .. hayırlısı bakalım beklıyoruz 🥰
YigitAlpsMom Ygmrkrhn benim oğlum da 5 buçuk aylıkken çıkartmıştı alt 2 dişi şuan 13 aylık 11 tane dişi var🥰
Esin3 Ygmrkrhn benimde kızım 5 buçuk aylıkken çıkarttı alt iki dışını şu an 7 aylık bakalım üstler baya kaşınıyor bekliyoruz