GizemElf valla finish kullanıyordum, ama yarısı yıkanmıyor, sudan geçirmezsem hiç yıkanmıyor, bardaklar çiziliyor artı deterjan kalıntısı kalıyor vs vs .. pril Gold almış bir kere eşim, sudan geçirmeden bi attım dedim ki makine bundan önce bulaşığı hiç yıkamamış 🤣 kaç senelik süzgeç artık paslı gibi görünüyordu, bir kerede yeni gibi çıktı makineden ben şok 😅