Doğumdan sonra ilk 1ay sağım yapıyordum ,sütüm çoktu ve tazyikliydi.Şimdi Oğlum 2,5 aylık kilo alımımızda güzel,çişli bez sayımız 7,8 i buluyor,sütümün yettiğini düşünüyorum ama ilk zamanlarki gibi değil tabi,azaldı gibi geliyor.sağım yapmam gerekirmi🙄çok sık emmek istiyor ve sağımdan sonra emmeye süt kalmazsa diye korkuyorum 😦
sağmazsam sütüm azalır mı,tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🤗🤲