Cnnsmy Emiyorsa eğer anne sütü alan bebeklerin 15 güne kadar kaka yapmamaları normal benim kızım da 15 günde bir kaka yapıyordu hatta 17.günü bile gördük bir kere 6.ayına kadar normal karşılanıyor sıkıntı yok önemli olan ateş kusma karında sertlik şişlik huysuzluk huzursuzluk varmı yoksa strese girme makatınıda zorlama yapacağı varsada yapmıyorlar baktın 15.gün oldu hala yapmıyor tabi mutlaka Dr a danış ama gliserin kansuk bulabilirsen fitil ver bulamazsan 1 defaya mahsus paranox-s fitil verilebilir ama gerek kalmaz yapar bence sen strese girdikçe yapmaz akışına bırak ek gıdaya geçince düzeliyor şimdi 6,5 aylık hergün yapıyor günde 2 kere üstelik popo kaslarını kullanmayı anca 6,ayda öğreniyorlamış Dr öyle demişti banada sana dediklerimin aynını demişti