[silindi] kendini yormadan yürüyüş yapmanı ve bol su içmeni tavsiye ederim. Ve eğer değerlerinde bi sorun olmazsa sancın sıklaşana kadar hastaneye gitme. Bi akrabamız günde 3 veya 5 tane hurma yememi önermişti tam hatırlamıyorum o sayede doğum kesisi olmadığını söylemişti ne kadar doğru bilmiyorum. Bende aynı sıkıntıyı yaşadım. Ama vücudun seni yönlendiriyo aslında. Yolun sonunda meleğini kucağına almanın nasıl mucizevi bir duygu olacağını düşünerek kendini motive edebilirsin 🤗 Allahım sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕