Merhaba hanımlar, 10 gün sonra çalışmaya başlayacağım bebeğime süt stoğu yapmaya başladım bugün. Bebeğim gece uykusuna yattıktan 4 saat sonra sağım yaptım elektrikli pompa ile, tek göğüs 15 dk da 60 ml çıktı sadece. Bana çok az geldi,bebeğim 2 aylık kontrolde 800 gram kilo almıştı aylık. 2,5 aylıkken alerji şüphesi nedeniyle doktora götürdüğümde bi daha tarttım sadece 100 gr almıştı 100 günde. Günde 4 çişli bez alıyorum. Acaba sütüm yetmiyor mu? Salı günü bi daha doktora götürecem ama içim rahat etmedi size sormak istedim. Cevaplarsanız sevinirim.