Anne266262
İyi geceler bizde aşı olduk 2. Ay aşısından 3 gün yıkama dediler. 4. Ay aşısında aşıdan sonra yıkama dediler. Ertesi gün yıkayabilir miyim diye sormuştum, evet yıkayabilirsiniz demişlerdi ve yıkadm. Sıkıntı yok yani sadece aşıdan hemen sonra yıkama.
Bu arada 4 Ay 12 günlüğüz