Oğlumun 4 gündür burnu tıkalı aspiratörle temizliyorum soğana karanfil batırdım baş ucunda duruyor buhar makinesi çalışıyor ayrıca burun spreyide kullanıyoruz ama açılmıyor çocuk rahat nefes alamıyor haliyle memeye aldığımda ağlamakta başlıyor güzel emiyordu normalde ama şu 4 gündür günde 3 kez emmiştir en fazla oda çok kısa ne yapayım bilemedim asla durmuyor burun temizliğinde belki ondan temizleyemiyorum deli gibi ağlıyor canı yanıyor gibi üzülüyorum gördükçe kaç gündür