Sibb bizde oldu kızım doğduğundan beri vu sorunla karşılaşıyoruz hassas tenli bebeklerde çok oluyormuş genelde. Ilk doktorumuz eliyle ayırarak açtı ilaç vermedi ama yine yapıştı sonra başka doktora gittik aradan zaman geçti baktım kızım ağlıyor yavrumun idrar yerine kadar kapanmış teyzem eliyle açtı o an çocuk nasıl çişini yaptı anlatamam yapamamış meğer sonra doktora sorduk krem sür altını temizlerkende ara ara ayır sürekli pişik kremli durmasın o bolgeyi sık sık ılık suyla yika dedi sonra gecti sukur bide o zamanlar daha yürümüyordu bacakları çok tombuldu o da etkenmis şimdi yürümeye başladı bacakları zayıfladı kurtulduk