Öğlen 1 de sağmıştım bi de akşam 11 de sağabildim arada koskoca 10 saat var ve sadece 30 ml süt çıktı 😢 genelde zaten ortalama 40-60 arasıydı ama ilk defa bu kadar az çıktı. Bu durumu yaşayan var mı? Genelde sizin ne kadar çıkıyo sağdığınızda? 4 aylık ve doğduğundan beri emmiyo nerdeyse. Mama+süt şeklinde gidiyoruz.