Mervesencn Merhaba arkadaşlar 5 gün önce dogum yaptım gögüslerim çok fazla süt geliyor taşıyor sütler şiş oluyor filan ama gögüs pompasını kullanamıyorum bebedor marka bu markadan olup kullananlar nasıl kullanacagımı anlatabilir mi rica etsem
masalcik Mervesencn Benim bebeğim emmeyi 7 buçuk aydır sagarak veriyorum ama başka marka benim pompam
-Livasmom- Mervesencn benimde fazla siziuor sagmazsam sertleşiyor manuel pompayla sağım yapıyorum bazende elle sağıyorum nette de videolar var nasil yapılacağı bakabilirsin
janjana Mervesencn gogus ucunuzu aletin tam ortasina getirin ve gogsunuze masaj yaparak sagin. Manuelse zorlanirsiniz, elektrikli pompalar daha rahat ve hizlilar. Avent kullanmistim, ne canim yandi ne yaram oldu ve baya da sut sagiyordum cok kisa surede.
Mervesencn janjana masaj yapmadan yapıyorum ama olmuyor geriye dogru akıyor hiç sagmadan daha fazla akıyor mesela sagmaya çalışırken olmuyor 😕
janjana Mervesencn manuelse zor olabilir. Mochi den de memnun olan cok insan var bi bakin isterseniz.
-Livasmom- Mervesencn öne doğru eğilip memeyi tumden kavrayıp kahverengi bölüme dogru sağım yapmaniz lazim o zaman fiskirarak veya damla damla akar
-Livasmom- Mervesencn ya pompa aparatina ya biberonun icine sonra buzluğa atacaksam buzdolap posetine koyup difrize atıyorum 10 poset biriktirdim 6 ay saklanabilir buzlukta