Ada54 cok geçmiş olsun. Öyle düşünme, bu eşinin ya da bebeğinin başındaki herhangi birinin de başına gelebilirdi. Önemli olan onun bir an önce kendini toparlayabilmesi.kendini suclaman zamanı geri getirmez. Bu olay.senin için bir tecrübe, biraz daha dikkatli olmayı ogrenmisindir.benim de başıma bugün bebeğim kucagimda otururken birden kendini geri attı ve kafası koltuğun tahtasına fena çarptı. Bu da benim dikkatsizligim yüzünden oldu ama tecrübe kazandırdı.artik daha dikkatli olucam. Kendini suçlama dua et. Allah acil şifalar versin ❤