karanncaglayan Kızlar bebeğim 2 ay 6 günlük dün gece ensesinde küçük bir kızarıklık vardı ama bugün kızarıklığı büyümüş be baya dağılmış nedendir bilgisi olan varmı
yavruhamsi karanncaglayan benim bebeğimin doğum lekesi halinde bardı bazen hafif kayboluyor bazen baya kızarıyor ama yayılmıyor bende sonradan fark edip doktora sormuştum ama sizinki farklı birşey de olabilir uyanık olduğunda dokunun bakalım oraya tepki verecek mi
Kk41 yavruhamsi benim bebeğimde de var bazen kayboluyor bazen de baya belirgin oluyor. Anlında ve göz kapağında da var zamanla geçer dediler
yavruhamsi Kk41 evet evet doktor bana da geçer yada kalır dedi herhangi bir sıkıntı olmaz dedi ama soran arkadaş ne olur ne olmaz kontrolde sorsun gönlü rahatlasın
Japonprenses karanncaglayan bilemedim benim de ensesinde var saçına dogru kırmızı leke ama doğum lekesi bizimkisi
yavruhamsi karanncaglayan kimisin yanağı kimisinin alnı kimsenin ensesi kimisinin gözü nerde çıkacağı belli olmuyor vesselam ama göz biraz daha hassas dikkatli olun bence