Sesadada Merhaba ciciş anneler ☺️ 2,5 aylık kızım var ancak kafa düzleşmesi var. Bunun için ne yapabilirim ?
Gizemonerr Sesadada kendi haline bırak bence kuzum , benim kızımında öyledeydi hareket etmeye başladıkça düzeldi çok güzel oldu kafası 🐣 ama için rahat etsin istiyorsan doktoruna sor. Bende sormuştum da kendi haline bırak demişti 😊
Sesadada Gizemonerr aslında sordum ama zamanla düzelir dedi yapabilceğim birşey varsa yapyım sonrasa pişmanlık yaşamak istemiyorum ya