Bizim iki yasa bir ay var 18 aylıkken başladı ama tek önerim sakin kalmak çok zor ama. İse yarıyor birde emir olarak değilde yol gosterici açıkladı olarak iletişim mesela bana vuruyor bende alıyorum bı yastık istersen buna vurabbilirisn annecim yada masayami çıkıyor annecim dikkatli ol olmazsan düşüp canını acitabilirsin diyorum bı iki defa yaptigi katan sonra iniyor