minibiranne Merhaba anneler, bebeğim bugün yaptığım hiçbir şeyi yemedi, diliyle geri itti. Sizler yapıyorsunuz ? Bana fikir verir misiniz 😕
Cansudeniz Hep hevesle yapıyorum ama yemiyor 🙈 3-4 kaşık tamam çok üzülüyorum bende çaresizim benim kızımda 8 aylık
elifhakan 10 aylık olcaz benimkide diliyle itiyor yemiyor anlam veremiyorm anne sütümr ağırlık veriyo dişlerinden diye tahmin ediyorum ben
rumgayy sabah kahvaltı yumurta peynir pekmez bebe biskuvi elma armut yoğurt omlet zeytin değiştirerek yapıyorum .emziriyorum sonra meyveli yoğurt akşam çorbq sebze bazen patard püre köfte kuzu kıyma oatates havuc corba tabi hep 4 5 kaşık yiyoruz bunada şükür birde bebek irmikli muhallebiler yapıyorm