Dilos01 Bak bugun bir makalede okudum, bebek emmeye basladiginda ilk olarak karbonhidratlari aliyormus annenin vucudundan, son olarak da yaglari aliyormus. Tek gogus emzirdigin zaman yeterli gida alamiyirmus o yuzden iki gogustende esit emzirmek lazim. Ayrica sen diger gogsu daha az emzirdigin icin sutu de daha az oluyir biliyormusun. Beynine sute ihtiyacim yok sinyali gonderiyorsun cunku diger memeye odaklanmissin. Az gelse de ikisini de esit emzirmeyi dene, mutlaka sut miktari artacaktir. Bu arada yemene icmene de ozen gostermeyi ihmal etme. Bol havuc,rezene,hosaf ara ogunlerini atlama hic. Bak nasil artacak sutun 👍🏻🐣