Bebeğimi 4aylıkken farkettik arabada ter boşaltıp fışkırarak kusmaya başladı daha 3-5 km gittik ya da gitmedik🥺 şimdi 7.5 aylık ve ne zaman arabaya binsek aynı sorunu yaşıyoruz. zaten evde 4duvar arasında kaldık virüsten dolayı haftasonu eşim bi dolaştırmak için çıkarmak istiyo ama ona ızdırap gibi oluyo hiç bi yere gidemiyorum bu yüzden. Bizim durumumuzda olan arkadaşların uyguladığı tavsiye edeceği yöntemlere çok ihtiyacım var 😥