2 hamileligim ilkinde bu kadar yoktu ama şuan bel ve bacak ağrılarım arttı zaten ilk dogumumda beridir neredeyse belde ve bacaklarda hissizlik var doktora gitmiştim 3 tane firik sağ başcı ödem demişti neredeyse 2 haftadır dayanılmaz ağrılar ve bacağında sis ve morluklar başladı kasılmalar var bide hangi doktora gitsem iç hastalıklarını bel ve boyun cerrahlı hastalıkları doktor tanıdığın bebek şişme ve morluklarina ben bakıyorum diyo ne yapsam bi akıl verin