BeyzaLivaLeyla balyavrum1 satmak için yazmadım canım inan hiç kullanmadım tek bir tarif bile yapmadım isterseniz size gönderebilirim benim yerime başka bir ihtiyaç sahibine yardım da bulunursunuz isterseniz bu beni daha çok mutlu eder 🌹♥️
balyavrum1 BeyzaLivaLeyla düşüncen için teşekkür ederim canım ama öncelik soran arkadaşımızın kitap yararlı değil miydi acaba tarifleri yardımcı olmadı mı kullanmadığın için soruyorum
BeyzaLivaLeyla balyavrum1 yani açıkçası ben kitaptan bakayım da şunu yapayım insanı değilim çok güzel tarifler var ama internetten bakarak yaptım ben hep
balyavrum1 BeyzaLivaLeyla anladım bizde yeni başladık kızımla bir hafta oldu ve aklımdan böle aman sunu da yapıyım diyecek hiç bişey gelmiyor birde yanlış bişey yapmak istemiyorum acıkcası ilk bebek oluncaya tecrübesizlik var biraz 😊
BeyzaLivaLeyla balyavrum1 oluyor canım benimde ilk bebeğim o 6.ay ne strese girmiştim nasıl yiyecek diye her yemek öncesi ayetel kürsi okuyordum korkudan ya yanlış bir şey yaparsam diye 🤣 17 aylık oldu kızım şuan yemediği şey yok bir başlayın hayırlısıyla gerisi geliyor çok şükür
Asilinannesiiiii balyavrum1 ben de yeni basliyorum canım. Ek gıda için neler aldın nasıl başladın acaba? Ben üç gündür yoğurt veriyorum
balyavrum1 Asilinannesiiiii biz yoğurt denedik bi iskonto olmadı kabak da bi sıkıntı yok daha yeniyiz kızm 5 aylık doktorumuz yavaş yavaş başla dedi çok da hızlı gitmek istemiyorum aslında olabildiğince yavaş 🙈😅 6 ayını doldurana kadar az az püre şeklinde vericem sonrası Allah büyük
BeyzaLivaLeyla Asilinannesiiiii ücret düşünmüyorum 😊 arkadaşımızada yazdım çevrenizde ihtiyaç sahibi biri varsa içinizden gelirse yardım edin bana yeter ♥️🌹
Asilinannesiiiii BeyzaLivaLeyla aa çok teşekkür ederim . Yardımlarımizi hep yapıyoruz canım Allah bize veriyor biz de paylaşalım de mi ;) çok teşekkür ederim canım. Nasıl vereyim adresimi
Asilinannesiiiii BeyzaLivaLeyla canım kitabı gönder BeyzaLivaLeyla canım kitabı nasıl alabilirim senden
GlyAtlas Benim ılk bebegim tecrübesizim diye aldım kutapda cok istedıgımı bulamadım ınternetde youtube de aynıları var sibel hanımın yazdıkları ozellıkle 6ay ıcın hep sebze püresı meyve 9ay içinde cok farklılık yok ben bitek kompostosunu yapdım 🤦♀️