izmir3535 ahhhh annelik ahhh, aynı sorular. Gittiğim her doktora aynı şeyi sordum. Benim yüzümden mi, benim yanlış yaptığım bir şey yüzünden mi? Yani hamileliğimde benim yapacağım bir şey buna engel olabilir miydi? Hep kendimi suçladım. Sebep olarak kendimi gördüm. Ama maalesef canım, net sebebi bilinemiyor. Genellikle doktorlar genetik olduğunu söylüyorlar. Ailede var mı diye bize de sordular. Bizim bildiğimiz kadarıyla yok, ama taaa kaç nesil öncesinden bile gen aktarımı olabilir. Makat pozisyon buna sebep olabilirmiş. Benim bebeğim son haftaya kadar dönmedi makat pozisyondu. Kız bebeklerde olma ihtimali yüksekmiş, ilk gebeliklerde olma ihtimali yüksekmiş. Ama bizim durumumuza ne sebep oldu, onu belirlemek mümkün değilmiş.