Kızlar merhaba oğlum emzik kullanıyor şu an 10 aylık doğduğundan beri 0-6 ay emzik kullanıyorum şu an bile tam geliyor ağzına. Annemler falan 6-18 e daha geçme büyük gelir ağız yapısını bozar diyor. Sizce 6-18 e ne zaman geçilmeli ? Siz ne zaman geçtiniz ?