İlk adım kullanmadan normal ayakkabıya geçemiyor mu bebekler bizimde Adidas Puma marka 3 çeşit hediye gelen ayakkabılarımız var 20 ve 21 numara şuan 20 tam oluyor 11 aylık adımlıyor oğlum 15 güne tam yürür gibi şuan çat pat devrile devrile gidiyor yani kızlar şu tabanı yumuşak olmadan normal ayakkabı kullanamıyorlar mı veyetta onun yerine bu tabanlı bez ayakkabılar var çorap niyetine de kullanılan lcw felan trendyolda felan onlarda işe yarar mı ayakkabı için