Yagmur05 Fatmanuuur doğum kilomuz iyiydi ama 2. Ayda 3 hafta sürem grip atlattık o sürede pek emmedi zayıf kalmışız bakıyorumda 😔
Fatmanuuur Canm ben doktora gittim boyuna kilosuna baktı mama dahil ek gıda bile verme dedi obezite risk grubuna girer dedi ama bana kilosu ve boyu gayet normal geliyordu merakımdan açtm bu postu da benim bebeğimde 7.500 kg 64 cm erkek Gokceayy
Destina Fatmanuuur anne sütü mü alıyor? Benim oğlum 2. Ay kontrolünde 6500 dü ve doktor çok iyi bu şekilde devam et demişti hatta ben gece yatmadan mama takviyesi yapmıştım. Size neden obez riskini söyledi ki?
Fatmanuuur Yagmur05 tek iyi olsunlar canları üstünde olsunda kilosu önemli değil canm doktor bana öyle diyince kafama takıldı onun için açtım bu postu
Egedeniz Fatmanuuur 3 ay 10 günlük geçen ay 5.500 kilo 61 cm boydu gayet iyi demişti doktorum anne sütü alıyor sadece ve 2.500 dogdu