Merhabalar cicek sepetinden kisiye özel dekoratif bir mum siparis verdim ve teslim tarihi 1 hafta gecikti. Cicek sepetini arayip 3 gundur iptal edin istemiyorum diyorum ancak “kisiye ozel” kelimesinin arkasina sığınarak urunu iptal edemediklerini söylüyorlar. Beni satici firma ile görüştürun boyle terbiyesizlik olmaz dediğimde iletisim bilgilerini paylasmiyorlar. Satıcıyı instagram uzerinden buldum ve urun iptalini bana soyleseler iptal ederim haberim yok kargoyu almayin dedi. Başına boyle durum gelen varsa hakkınızı arayın kalıplaşmış cümleler ile insanlari ikna etmeye çalışıyorlar tek bildikleri özür dileriz. Yarinda çiçek sepetini tekrar arayip agzima geleni söyleyeceğim.