Prensannemm Hanımlar bebeğim 3 ay 19 günlük karnindan ses geliyor emzirdigim halde gazı desem yok emzirmesem de öylece durduğu zaman da geliyor aç olsa ağlar falan neden bilemiyorum neden olabilir
Mothers_honey Prensannemm bende yeni dogum yaptim bebegim emerken bile gurk gurk diye ses geliyo karnindan hayir sanki ne gidiyo bogazindan bi kac damla niye öyle oluho bilmiyoem
Prensannemm Mothers_honey yeni olduğu için gaz olabilir benim de ilk bir ay çok gazliydi ağlıyodu falan bunda ses var sakin neşeli anlamdım
Mothers_honey Prensannemm ama doyurduktan sonra gazini aliyorum zaten bikere ustten cikarmasi yetmiyormu kendi alttan da birakiyo🤷♀️
Prensannemm Mothers_honey valla ben hem alt hem üst çıkarıyordum yine de kıpkırmızı oluyodu ağlıyodu sizin bebeğiniz agliyo mu
Mothers_honey Prensannemm evet hemde çok deli oluyorum o agladikca kaynanam kayinbabam ac bu cocuk diyo😶
Fer4hh Mothers_honey ay Allahım tepem atıyo ya benim kaynanamda bişey olsun aç bu çocuk yani yarabbim uykusuz olablir atak haftası olabilir mide bağırsak aorunu olabilir uyukusuz olabilir bişey olsun aç ay