ilkgozagrimmmm biz de daha hiç çıkartamadık🤭 benim de ilk bebeğim 5,5 aylık deli gbi kaşınıyo, kaşınmak için uykusundan uyanıyo, dudaklarını ısırmaya çalışıyo, diliyle damağını kaşımaya çalışıyo kuzum😢 bütün bunlara rağmen doktorumuz henüz diş yok dedi beklemedeyiz patlatınca rahatlıyolarmış sanırım