Bebiss123 Merhaba 1 ay 14 günlük oğlum var Memede emdikden bir müddet sonra ağlıyor neden anlamadım ağlıyor memeyi veriyorum çekiyor yine bırakıp ağlıyor çok morelim bozuldu acaba sütle alakalı mı
Deletedmom_52 Bebiss123 ya gazı vardır emdikce karnı agrıyodur, yada sütün az geliyor olabilir mi? Benimde sütüm az geliyodu doymadıgı ve yoruldugu içinde sinirlenip aglıyodu
Bebiss123 EymenMomy_ Veratuba Deletedmom_52 bebeğim kolik bebek gaz sancısız var ama memeye gelene kadar normal memede bir müddet sonra ağlıyor
Deletedmom_52 Bebiss123 emdikten bir müddet sonra oluyorsa kesin gazdır, sık sık mola verip gazını cıkarın sırtını sıvazlayın rahatlar inşallah
elifhanimm Gaz olabilir kaldır gazını pış pışla bende de oluyordu. Yada ilk süt daha yoğun geliyor ya arka sütün daha az gelmesi bebeği öfkelendşriyor olabilir😂
Belinayss Tabiki de gaz mutlaka çıkarsın eğer çok kötüyse doktorunuza danışın gaz damlası kullanın biz 6 buçuk aylığz halen arada veriyorum.
Ysg0 Aynı durumu ben de yaşıyorum memede çok hırçınlaşıp ağlıyor, ıkınıyor 🥺kakasını yapınca rahatlıyoruz ama yapana kadarrrrrr🥺🥺