Gzmzmn Merhabalar, 9 aylık bebeğimle doğduğundan beri beraber yatıyorum.🥰 Yalnız artık iyice bana tutunup ayağa kalkmaya, üstümden emeklerek geçmeye başladı. Beraber yatmaya devam etmek istiyorum ama düşer diye de korkuyorum😔 Var mı bir çözümü, güvenliği?
Nesizade Gzmzmn yere yorganı battaniyeyi serdik babası ben oğlum sere serpe yatıyoruz çözümü bunda bulduk 🥰
Alminakaanucak Bizde kendi yatagimizla yatağını birleştirdik beşiğin bir tarafindaki paneli çıkardik beşiği koyduk bizim besigimiz normal ölçülere göre biraz büyük ahşap sallanan besiklerden kendi yatagimizla birleştirdiğimiz için sallaniyo artık açık kısmı direk bize bakıyor