Asyaelf Bir kaç gündür sol göğsümü ya emmek istemiyor ya da çok az emiyor süt yok mu diye bakıyorum var gayette güzel ayağa kalkıyorum beş dakika demeden yine aynı ağlıyor almak istemiyor var mı başına gelen sütüm gidecek diye korkuyorum ne yapabilirim 🙁🙁bu arada tam 4 aylık bugün itibariyle
AntiFilozof Asyaelf benim bebeğim doğduğundan beri sol mememi almıyor onu sağıp veriyorum mecbur kesilmesin diye
Milagrosoreiro Asyaelf Aynısını yaşadım canım ben tersten emziriyodum yani sağ memeyi emiyo gibiydi ama solu emziriyodum🤣
Damla_K Asyaelf bu aylarda meme reddi olabiliyor gezerek zıplayarak dene. Uyku arasında o gogsu ver bide ters tut yani diger gogsunu emer pozisyonda tutarak emmedigini ver sag gogsunde duruyo gibi dursun yani ama solu ver anlatabildim mi bilmiyorum sanırım adı çanta tutuştu ben de yasadım bu sekilde emzirdim
melektolga Şu meşhur 4 aylık atağı 😂😂ben bazen ayakta,bazen yatarak,bazen oturarak,ninni söyleyerek,bakkal amca söylerek,altını açarak,bezini çıkarıp hatta,bunların hiç biri olmassa banyo yaptırıp emziriyorum meme reddi olıyormuş büyüme atağıymş bunlar.
Asyaelf melektolga bakalım daha başka ne çözümler bulacağım ben de tek göğüse bı kadar isteksiz olunur mu anlam veremiyorum j 🙁
Aliasil-34 melektolga hahaha aynı ben valla bakkal amca 🤣🤣ninni türkü zıplayarak ne varsa ama toplasan 5 dk ancak içiritorum zorla
Asyaelf AntiFilozof ilk defa yaşıyorum ben de sağıyorum ama o da makine bebek kadar çıkarmıyor bi sabah doluyken sağarsam çok çıkıyor yoksa ilk doluyu bebeğim emerse çıkmıyor makinede sagınca
Zeynep-61 Asyaelf bizimki erken başladı mesela 3 buçuk aylık ama çok zor geçiyor o seni yenmesin canım sen sürekli vermeye çalış ayakta odaları gezdirerek emzir benimki bu dönemde kilo bile verdi tahlillerine baktırabilirsin enfeksiyon filan olunca da yemek istemiyorlar
Prensesimamine Ya benimki deli gibi emmek istiyo uykudan emmek için uyanıyo sürekli 3 ay 20 günlük ne bu atak başlarmı şimdiden budamı bi atak belirtisi hiç uyuyMıyorım hiççç
Asyaelf Zeynep-61 pazartesi doktora götüreceğim bi sorayım bakalım tahlil isterse yaptırayım teşekkür ederim yani emme dışında bizde sanırım 3.5 aylıkken başladık hiç sakinleştiremiyorfım hala da bazen öyle ama biraz azaldı onlar da
Zeynep-61 Asyaelf yok canım Bayadır bu şekilde doktora getirdim kan idrar tüm tahlilleri yapıldı temiz çıktı ama kilosu sınırın altında olunca kaşık mamaya başladık az da olsa bişe gidiyor midesine benimki meme mama gidiyor