Tugbaa58 allah yardım ediyor telaş yapmayın. Öncelikle geçmiş olsun. Psikolojik olarak çok zor bir durum oluyor, insan yoruluyor. Biz geçirdik. Hemen odaları ayırdık, kızım ve ben aynı odada, eşim farklı odadaydı. Banyo tuvaleti ayırdık. Sürekli temizledim iki yeri de. Eldiven ve maskeyi hiç çıkarmadım. Plastik tabak çatal kullanmak aklıma gelmedi. Aslında olsaymış daha kolay olurmuş. Siz kullanabilirsiniz. Salep çok iyi geliyor. Eşinize hazır salep kaynatıp verebilirsiniz. Ve nar sirkesi. Covide birebir. Varsa çevrenizde temin edip siz de eşiniz de her sabah ve akşam 1 çay bardağı içerseniz bağışıklığınız güçlenecektir. Tekrar geçmiş olsun. Rabbim bu süreci sıkıntısız atlatmanızı nasip etsin