Merhaba sevgili anneler. Yine bir ek gıda postu ve yine ben. Kızım üç gün sonra 1 yaşına girecek ama hala çoğu şeyi yemiyor. Çok iştahsız bir bebek. Yemek saatlerimiz resmen krizle geçiyor her seferinde. Hiç blender yapmama rağmen şu an taneli pek yemek istemiyor. Tükürüyor sürekli yada boğazına kaçırıyor. Bugün ilk kez erişte yaptım peynirli severek yedi ama dikkat ettim hiç çiğnemedi direkt yuttu. Bu durum beni çok korkutuyor, sanki yemeyi öğrenemeyecek gibi hep püre yiyecek gibi geliyor ve psikolojim iyice bozuluyor. Tam olarak blw yapamasam da yine de önüne yemesi için biraz küçültüp koyuyorum. Pankek, omlet, patates tarzı şeyleri çok az da olsa yiyor ama köfte tavuk et türü yemiyor direkt tükürüyor. Ben nerde hata yapıyorum tecrübeli anneler lütfen bir yardım 😞 Ne yapabilirim bu konuda nasıl alıştırabilirim 😞