Merhaba hanımlar 7 yıldır gözlük kullanıyorum ama nasıl kullanmak sadece evde takabiliyorum tesettürlüyüm ve kesinlikle başörtüsüyle kullanamıyorum. Bu yüzden son zamanlarda numaralı lensleri araştırıyorum kullanan var mı, bakımı zor mu veya göze zararı olabilir mi bilgilenmek isterim 😌