Merhabalar bebeğim 4 ay 20 günlük sütüm bikaç gündür iyice azaldı mama aldım takviye için aptamil alerji yaptı bebeğim hem kızardı hem çok kustu sonra hipp aldık onda da aynısı, şu an sütüm çok az geliyor ememiyor ve ağlıyor. Acil bi şekilde ne yedirbilrim ben bebeğime çok üzülüyorum ağladığında gece de uyanıp ağladı dün ememedi 😔