İyi akşamlar hanımlar. Çamaşır ve bulaşık makinemi yenilemek istiyorum ama 1 haftadır hangi markayı alsam diye düşünüyorum çünkü her biri için farklı şeyler söyleniyor 🤷🏻♀️ Bosch ve Beko arasında kaldım hatta çamaşır makinesi için Beko CM 10120 10 kg lık makineyi çok beğendik ama Beko dan memnun kalmayan da o kadar çok ki 🙄 Sizce hangisini almalıyım? Beko mu Bosch mu? Memnun kaldığınız kullandığınız makineleri yazarsanız sevinirim ❤️