Sukrannnn 24 gün oluyo doğum yapalı kabız oldum ve afedersiniz ıkınırken dikişlerim acıdı dünden beri çok ağrıyordu bugün baktım açılmış ne yapacam doktora gitsem tekrar dikişmi atılacak