YeldaKuzey Eşim evi istifçi evine benzetti. Afedersiniz her bokumuz var yok yok evde. Donut kalıbı bile var. 175000 tane değişik değişik buz kalıbı, saçma sapan hiç kullanmadığım mutfak gereçleri 😤 Sığmıyoruz eve sığmıyoruz. 4+1 ev 3 tane balkon yemin ederim bir gün aşağı kata çökeceğiz diye korkmuyor değilim 😵 Hee daha geçen bamya soyacağı almış 3 yıllık evliyiz bir kere bamya ayıklamadım 😅😬