Canım yenidoğan döneminde kız erkek fark etmez bebeklerde meme bölgesinde büyüme sertlik olması gayet normaldir.anneden geçen hormonlara bağlı oluyor. Kendiliğinden küçülür . Masaj vs yapmamak lazım. Ancak kızarıklık ve ısı artışı varsa antibiyotik kullanmak gerekebilir . İçin rahat etmiyorsa istersen yine de bi götür Dr a