seyma_YA Bebeğim dört aylık 1 aydın ağzından eli hiç çıkmıyor salyasıda akıyor doktor normal dedi bugün esnerken baktım sağ üst damakta küçük beyaz bişey gördüm dokundum serti diş mi ya acba ama çok erken değil mi başına gelen var mı
dnyerdm Aynısı bende de var canm benimde bebeğim dört aylık ve acayip kaşıntısı var elinin hepsini ağzına götürüyor üstüne bide kusuyor 🤦 napcam bilmiyorum, bende bekleyim burda
seyma_YA BalarisiYusra bilmiyorum ki elimi sürdüm damağı serti yani böyle çok aşırı bi huysuzluğu da yok