Benim kızım da 9bucuk aylık kilosu 8400 en son doktorumuz geri de olduğunu söyledi hatta 3 aydır aynı kilodayız ne azaldı ne çıktı sütüm artık gelmediği için mama vermeye başladım ilk başlarda hipp 1 kullanıyordum ama faydası olmadı sonra büyüdükçe aptamil 2 veriyorum ama bir türlü alamıyoruz ek gıda olarak pek bir veremiyorum miğdesi bulanır gibi yapıyor napıcam bende bilmiyorum doktor da geri de diyince çok üzüldüm kızımdan 1 ay büyük arkadaşı var kendisi 11 kilo onu görünce daha çok üzülüyorum