Kızlar merhaba
Kızım 7 ay 15 günlük
5 aylıkken alt iki dişleri çıktı ardından üst dişler geldi.
Sonra üst ön dişten biri patladı.
Bugün de farkettimki alt yan kesici vr üst yan kesicilerde patlamış 😳😳😳😳
Yani çok erken değilmi anlamadım zaten yemekten kesildi birden ve çok huysuz
Sorum ise şu, ben osanit kullanıyorum işe yaradığını söyleyemem pek ama bi anne burada (hatırlamıyorum kim olduğjnu) osanitin dişleri erken çıkarabildiğini yazmıştı sizce ondan mı böyle oldu bir fikriniz varmı??? Yanıt verecek olanlara teşekkürler şimdiden