Merhaba anneler, bugün 6 gün oldu doğalı 🤗
Çok zormuş gerçekten bu dönem kendinizle uğraşmak, dikkat etmek ayrı zor bebeğe yetmeye çalışmak, uykusuzluk vs ayrı zormuş. İnşallah düzene gireriz. Bebeğim gündüzler çok güzel ve derin uyuyor emzirmek için bile zor uyandırıyorum ama geceleri maalesef tam tersi bir kaç saat uykuyla duruyorum gündüz uyuduğunda uyumaya çalışıyorum ama gece yorgunluğu farklı oluyor tabi oturmakta zor oluyor dikişlerimden dolayı sanırım iyileşme süresi uzayacak bu yüzden. Ama merak ediyorum benim ilk bebeğim tecrübeli annelere sormak istedim bu uyku düzeni ne zaman oluyor yani Yenidoğanlarda gece-gündüz kavramı yok diye okumuştum bu kavram ne kadar sürede oluyor veya bunu yerleştirmek için yaptığınız şeyler var mıydı?
teşekkürler şimdiden ☺️